четвртак, 26. децембар 2013.

New Year's Eve Outfit No. 3/ Novogodisnja kombinacija Br. 3

Ok, here I am with the New Year's Eve outfit combination No.3. The hotel is the most defently the place that I will not spend the New Year's party, but there is some moderete attraction that always pulls me towerds it. All my life I was curious and interested in how does the party in some fancy hotel looks like, and probably it's not that bad as saw it in mine imagination. I always imagined it to be the most stuffiest parties, that I could not stand more than one hour, but then again, where else could I have the chance to wear this beautiful red dress. Not in a house party for sure:) I realized that there is lot of you out there, that will count from 10 to backwards in some hotel, five days from now, so You gave me a perfectly good reason to wear this gorgeus dress, and the jewerly. You made one dress less to rotten in a wardrobe. Kisses, see you again in next post, and remember to be glorious, don't just dream about it.

Cao, evo me sa novogodisnjom kombinacijom broj 3, kao sto sam i obecala. Hotel je mesto koje bih defininitivno poslednje izabrala da provedem novu godinu, ali moram priznati da su ipak te zurke uvek imale neku dozu privlacnosti koja me je vukla ka njima. Celog zivota bila sam radoznala kako to igleda zurka u nekom fensi hotelu, i verovatno je bolja nego sto sam ja zamislila. A uvek sam i zamisljala kao najustogljeniju zurku na kojoj ne bih izdrzala duze od sat vremena. Ali avaj, gde bi drugde onda imala priliku da obucem ovu predivnu crvenu haljinu. Sigurno ne na kucnoj zurci:) Shvatila sam da je puno Vas, koji ce brojati od 10 unazad, u nekom hotelu, te ste mi bili savrseni izgovor da iz ormana izvadim ovu haljinu i nakit, i spasem je od zaborava. Poljubci, vidimo se ubrzo na sledecem postu, i zapamtite, budite slavni nemojte doveka sanjati o tome.















jacket/ jakna: Teranova
dress/ haljina: New Yorker
shoes/ cipele: Clock
handbag/ torbica: Stradivarius
jewerly/ nakit: Ketrin Keti Jewerly
hair & make up/ frizura i sminka: Estetik Studio Paun


Нема коментара:

Постави коментар