понедељак, 17. фебруар 2014.

Goodbye Ms. Winter/ Dovidjena Gospodjice Zimo

No more winter for us. Not that it lasted long, but it was to dry to my understanding of a winter. Not enough snow:( We only had it for couple of days this winter. But those days are now gone and spring is getting pretty near. So here I am at the newest outfit. Today I wore black  skirt, which rides up on the wind, as in some old Fellini's film, white t-shirt, my favourite black blazer, and some old converse sneakers (converse should always be old:)) Great outfit for this day, and I hope you like it.
Be glorious, don't just dream about it!

Za nas nema vise zime. Nije da je predugo trajala, ali je svakako bila suvise suva za moje poimanje zime. Nikad dovoljno snega:( Imali smo ga samo par dana ove zime. Ali ti dani su za nama, i prolece se poprilicno priblizilo. Tako da evo me, sa najnovijim autfitom. Danas sam nosila crnu suknju, koja se uzdizala na vetru, kao da sam u nekom starom Felinijevom filmu, belu majcu, moj omiljeni crni blejzer, i stare starke (starke nisu starke ako nisu iznosene:)) Sjajna kombinacija za danasnji dan, za koju se nadam da ce Vam se svideti.
Budite slavni, nemojte doveka sanjati o tome.











skirt- Callipie
t-shirt- Teranova
blazer- Palm
sneakers- Converse
scarf- Pull & Bear
bag- borowed from a mother
tights- Italiana


Нема коментара:

Постави коментар